Завдання 0
а) Викладіть палочками такі зображення цифр.
![가베 놀이 김원석의 창의력 키우기(가베, 소마큐브, 펜토미노, 카프라, 칠교, 교구, 블럭 등) :: [김원석의8가베놀이]숫자 만들기](https://i.pinimg.com/236x/0a/ef/6e/0aef6e903493a8b44e0a563a9fbe7db9.jpg)

б) Викладіть палочками такі зображення та розпізнайте їх.

Викладіть палочками такі зображення та розпізнайте їх.

Учимося додавати наочно №1 (в межах 10). Це завдання допоможе дитині навчитися додавати в межах 10 й зрозуміти сам принцип цієї арифметичної дії. Воно містить задачу, що розв’язується за допомогою дії додавання.




а) Викладіть палочками такі зображення цифр.
![가베 놀이 김원석의 창의력 키우기(가베, 소마큐브, 펜토미노, 카프라, 칠교, 교구, 블럭 등) :: [김원석의8가베놀이]숫자 만들기](https://i.pinimg.com/236x/0a/ef/6e/0aef6e903493a8b44e0a563a9fbe7db9.jpg)

б) Викладіть палочками такі зображення та розпізнайте їх.

Викладіть палочками такі зображення та розпізнайте їх.

Учимося додавати наочно №1 (в межах 10). Це завдання допоможе дитині навчитися додавати в межах 10 й зрозуміти сам принцип цієї арифметичної дії. Воно містить задачу, що розв’язується за допомогою дії додавання.



Зашифровані картини №1: додавання в межах 10. Це завдання допоможе дитині навчитися усно виконувати арифметичну дію додавання в межах 10. Воно містить 8 прикладів та малюнок із такої самої кількості хаотично розташованих фрагментів з числами. Дитині потрібно розв’язати приклади, вирізати фрагменти та приклеїти кожен, у результаті отримавши зображення.




Учимось помічати математику в житті. Це завдання допоможе дитині зрозуміти значен
ня математики та побачити її практичне застосування в нашому житті. У завданні дитині пропонується проаналізувати інформацію про себе, яка містить певні числа, наприклад, скільки літер в її імені, зі скількох осіб складається її сім’я, який в неї розмір одягу та взуття тощо.


ня математики та побачити її практичне застосування в нашому житті. У завданні дитині пропонується проаналізувати інформацію про себе, яка містить певні числа, наприклад, скільки літер в її імені, зі скількох осіб складається її сім’я, який в неї розмір одягу та взуття тощо.


Розмальовка «Числа довкола нас»: словосполучення з «1». Це завдання допоможе дитині запам’ятати число «1» й відповідну цифру. Дитині пропонується прочитати зразок, поміркувати, в яких словосполученнях згадується вказана цифра, і написати свої варіанти на сторінці.


Рахуємо фігури веселого конструктора №1. Завдання допоможе дитині розвинути логіко-математичне мислення, увагу й кмітливість. Дитині пропонується порахувати, записати кількість геометричних фігур кожного виду та розмалювати їх. Також потрібно скласти й розв’язати відповідні приклади.


«Змійка» № 1: аналізуємо та рахуємо від 1 до 20. Це завдання допоможе дитині потренувати увагу, логічне мислення та відпрацювати навички послідовного рахунку від 1 до 20. До того ж, воно сприятиме розвитку просторового мислення та дрібної моторики.


Від числа до числа №1: порівняння в межах 10. Це завдання допоможе дитині навчитись порівнювати числа в межах 10, розвинути логічне мислення. Воно містить 4 п’ятикутники, на кутах яких розміщено числа від 1 до 10. Дитині потрібно провести між числами стрілки, рухаючись від більшого до меншого.
Записати пропущені доданки:

Зайти невідомий доданок

Записати пропущені доданки:

Зайти невідомий доданок

Немає коментарів:
Дописати коментар